RANCANGAN PELAJARAN HARIAN minggu 43
Hari
/Tarikh
|
Isnin/22
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
6RK3
|
Masa/Tempoh
|
8:15
– 9:25 pagi
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – soalan percubaan stpm negeri Kelantan – Tema3 & 4
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Isnin/22
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
5K2
|
Masa/Tempoh
|
10:55
– 12:05 t.hari
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – soalan percubaan sekolah Berasrama Penuh – soalan struktur
|
Hasil
Pembelajaran
|
Pada
akhir pelajaran, pelajar dapat:
1.
Menyatakan
kehendak setiap soalan .
2.
Mengenalpasti
isi jawapan yang tepat.
3.
Menghasilkan
skrip jawapan yang lengkap
|
Pendekatan
|
Perbincangan,
soal jawab
|
Penerapan
Unsur Nilai
|
Bekerjasama
|
ABM
|
Soalan
percubaan spm trengganu
|
Refleksi
|
Pelajar
dapat menjawab sekurang-kurangnya 3 soalan yang dikemukakan dengan tepat .
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Selasa/23
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah
/6RK3
|
Masa/Tempoh
|
7:05
– 8:15 pagi
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – Soalan Percubaan STPM Kelantan – Tema 1 & 2
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Selasa/23
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
6AK1
|
Masa/Tempoh
|
12:05
– 12:40
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – teknik menjawab soalan Percubaan Negeri Perak- Bahagian A
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Selasa/23
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
5S1
|
Masa/Tempoh
|
8:15
– 9:25 pagi
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – teknik menjawab soalan struktur – Negeri Perak
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Rabu/24
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah
/ 6AK3
|
Masa/Tempoh
|
7:05
– 8:15 pagi
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – teknik menjawab soalan percubaan STPM Perak
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Rabu/24
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
6RK3
|
Masa/Tempoh
|
9:45
– 10:55 pagi
|
Tajuk
|
Peperiksaan
Percubaan STPM
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Rabu/24
Oktober 2012
|
Matapelajaran
/Kelas
|
Sejarah/
5K2
|
Masa/Tempoh
|
10:55
– 11:25 pagi
|
Tajuk
|
Pakej
Ulangkaji – teknik menjawab soalan esei – Negeri Perak
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Khamis/25
Oktober 2012 – Cuti Peristiwa
|
|
|
Hari
/Tarikh
|
Jumaat/26
Oktober 2012 – Hari Raya Haji
|